Un sal simplu/An easy wrap

Standard

Azi va prezint un sal la care am lucrat cu multa dedicare. Am avut sprijin si din partea prietenilor care nu au ezitat sa-si dea cu parerea.Ba prea mare floarea, ba prea mica, mai mult, s-a terminat si materialul. Il cumpar, compar, si ce vad? E alt fir. Acum du-te inapoi, cumpara-ti alta ata, intoarce-te acasa si pune-te pe treaba. Am avut unele provocari, m-am si saturat la un moment dat, dar, slava Domnului, acum e gata.fata sal2

Materialul folosit e 100% din acril, doar asta folosesc deocamdata.Salul nu are mai mult de 300 de grame, e usor. L- am facut pentru doamnele si domnisoarele care au nevoie de putina protectie in fata racoroaselor seri de vara si toamna. Se poate asorta cu multa imaginatie.

fatasal

Nu i-am pus nasturi pentru ca am lasat goluri intre floricele si se pot pune una in alta.Arata bine, e racoros dar si calduros, bun pentru nepretentioase. Sper sa va placa.

piramida floricele

Salul este de vanzare, pretul este de 40 lei, doar un banut.🙂. spate sal

Lasă un răspuns

