Proiect 2/Design 2

Standard
Proiect 2/Design 2

In sfarsit am terminat proiectul. Va mai aduceti aminte ca in 2 august am postat prima poza?proiect2

Dupa un timp de strangere a materialelor, de modificare si retusare, a venit momentul sa va arat ce am realizat cu ajutorul imaginatiei.

lonely flower

Voiam sa aduc ceva nou, inovator, un lucru la care nimeni nu s-a gandit pana acum. Nu sunt sigur de asta dar caut sa descopar alte idei noi.

another1

Am folosit capace din sticle de suc, destul de multe pentru modelul acesta. Am mai creeat un suport pentru oale, dar am ales sa postez doar acest „servet” format din 5 flori uriase.

6flowers

Sper sa va placa. Astept comentarii, sugestii, chiar mustrari daca sunt. Pot sa fac la comanda si cred in faptul ca mai pot  face si alte modele. Servetul se poate pune pe o masuta sau poate gasiti voi alta intrebuintare.

3flower

Va multumesc si va doresc un weekend mirific.

 

Lasă un răspuns

